weekend

För det är ingen vanlig dag för det är morfars födelsedag, hurra hurra hurra! :)
Tog mig i kragen och åkte till 7 eleven idag, köpte ett telefonkort som lovade 528 minuter till Sverige. Ingen aning om det är sant eller ej, återstår ju att se.
Ringde hur som helst till morfar för att gratta till pensionen, vilket han antagligen inte går i förrän om några år, men ändå! :) Väldigt roligt at prata med både morfar och mormor, speciellt när de blev så överaskade :)

I kväll drar jag mig mot Sandras lya med Kajsa. Blir fint speciellt när vi har heeeeeela huset för oss själva hela helgen :) Blir spännande att se vad vi ska hitta på.
Känns förövrigt som att jag har flyttat till Mallorca eller något med tanke på klimatet, igår hade vi hela 35 grader varmt här, låg ute i solen i tjugo minuter, ge.mig.en.pool! Hörde dock att de öppnar poolen här i området i helgen, där ska jag hänga med barnen hela sommarn så att jag får bort sandalränderna efter allt lekparkshäng ;)

The most important truck in the whole wide world, is the icecreamtruck.
love it :)

Puss på ögat, <3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0