living in America

Har du någongång velat reagera över något, men inte riktigt kunnat för att du är ensam och alla runt omkring skulle undra vad som var fel med dig om du plötsligt började asgarva för dig själv eller liknanade?

Det har jag. Många gånger. Men idag var det över det vanliga.

Jag tar bilen till mataffären som ligger här i närheten för att köpa en smaskig sallad. Vägg i vägg ligger såklart Starbucks så blir en frappe därifrån som sällskap inne i mataffären. Gör mitt ärende, blandar ihop en sallad ifrån salladsbaren, betalar och går tillbaks till bilen. 
På avstånd såg det ut som jag hade fått en reklamlapp på rutan, och jag hoppades på det också. Man vill ju inte ha böter. Inte sjutton trodde jag att det skulle vara ett visitkort med texten: "I think your beautiful, Call me if your intrigued!!!" HAHAHAA, höll på att dö av garv, inombords. Skrattade till lite i bilen och ringde Sandra när jag kom hem! Så himla Amerikanskt, skulle absolut inte hända hemma i Malmslätt :)



Puss på ögat, <3


Kommentarer
Mamis mami

Du borde få en lapp på bilen varje dag så vacker som du är. Älskar Dig! Mormor

2011-05-25 @ 08:20:41
Mami

Wow! Nej det skulle nog inte hända i Malmslätt...Men ring inte, det kan ju vara en galning!

2011-05-25 @ 21:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0