Jorden gick inte under

Surprise!
Åkte till Sandra igår eftermiddag. Åt tacos, och inte trodde jag att jag skulle behöva påminna om allergier. Men där stod hennes stackars värdpappa och gjorde turkeytacos. Okej, jag kanske kan äta turkey, men kände inte för o testa. De gjorde i alla fall extra till mig, thank's!  Sedan såg vi världens sämsta skräckfilm och början av ett gäng andra filmer! höhö, tjejerna med beslutsångest ;) igeeen.
Sov över i en skön soffa, och blev serverad någon ovanlig sorts pannkaka på morgonen som jag faktiskt tyckte om, med sirap såklart. Hej Amerika! :)
Vi tog bilarna in till Bethesda för att möta upp Kajsa över en lunch. Åt franskt och hade allmänt trevligt. Frozen Youghurt till efterrätt såklart, min nya favorit. Smask!

Imorgon hoppas jag på lite skype från hemmaplan med lite hjärtan som jag saknar.

Puss på ögat, <3



Kommentarer
sofia

om jag ändå vore mer som du <3

2011-05-23 @ 19:08:33
URL: http://avsofia.spotlife.se
Kalkon

...heter "turkey" visst på svenska.

2011-05-24 @ 19:15:24
Kalkon

heter det visst på svenska, turkey alltså. ;)

2011-05-24 @ 19:16:08
Anonym

Det låter juh hel kul ! kan inte jag också vara med!!!

2011-05-24 @ 19:58:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0