Who says you're not worth it

Shoppingdag, BIGTIME!
Så idag blev det shopping för hela slanten! Skulle egentligen blivit av igår men tjejen med virrhuvvet satt bakom ratten och försökte förstå sig på 5 filer på highwayen första gången ensam bakom ratten i USA! Ingen bra kombo! Tror jag lämnade lokalsinnet hemma, hoppas det hittar hit snart. MEN sightseeing kan vara trevligt det med. Stackars Sandra som jag hade bestämt träff med fick däremot klara sig själv igår!
MEN bättre lycka idag. Min sightseeing lärde mig ett och annat om motorvägar här i USA och jag hittade rätt på direkten. Så idag fixade vi shoppingdagen, och bio med för den delen! Water for Elephants. Ruskigt bra film, tror att Hojjen skulle gilla den snyftarn! ;) SE DEN! (ett råd till er alla)


Sandra och jag innan bion!

Dagens inköp! NÖJD, skaffade dessutom ett par easytone springskor som kommer levereras till min dörr inom ett par dagar! TAGG

Puss på ögat, <3






Kommentarer
Mami

ÅÅÅ, så mycket fint. Jag är glad att du hittade fram idag!

2011-05-02 @ 09:40:01
sofia

vad är det jag ser, victoria secrets och allt möjligt gosigt o gott...JAG VILL ÅKA TILL DIG :'(



(och alla shoppingställen)

2011-05-03 @ 10:06:41
URL: http://avsofia.spotlife.se
Malin

Visst ä den bra :) Jag såg också den igår :)

2011-05-03 @ 20:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0