run

Helgen
Köpte äntligen mina springskor igår. Inga easytone dock men ett par andra fina New balance skor. Träning here I come. Ska dessutom hitta mig ett fotbollslag att träna i med tror jag. Finns lite alternativ som jag ska kolla på :)
Åkte hem till Sandra med Svillsan igår för att se film och äta godis. Men blev mer spelande av Wii och jag kände mig mer korkad än vanligt.
Spana efter videoklipp på Facebook. Tror att Sandra kommer lägga ut det där. Haahaa :)

Idag har jag sprungit i värmen, med mina nya skor, - stolt. På kvällen blev det sallad, Sandra, Svillsan & några tyskar ifrån deras Au Pair-grupp, trevligt. 
Nu har jag precis dekorerat mitt rum med foton av alla fina människor där hemma :) blev jättebra, och lite mer personligt. Nöjd




Puss på ögat, <3




Kommentarer
sandra

Haha sköna kort :P jag försöker att lägga upp videon men det går inte :/ men får försöka igen imorgon!

2011-05-17 @ 04:40:17
URL: http://sandraolson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0