Trampolin

Har varit på hejdå-mys hemma hos Sandra, tillsammans med Carroline och Emma för att vinka av Svillsan som åker hem till Sverige imorgon, :( Väldigt tråkigt. Vi hade dock en väldigt trevlig kväll med pizza, prat, Wii, godis och film :)  Hej då Svillsan vi kommer sakna dig :) <3

Igår var jag på kickboxning och svettades med min Au Pair-grupp, jisses vad vi slet. Men det var ganska kul. Träffade även min roomate från au pairskolan, vilket var kul. På tal om träning har jag fyllt i ett "new player" formulär till ett fotbollslag, så hoppas på att höra nått ifrån dem någon dag :)

För att fortsätta och avsluta detta inlägg i träningens tecken vill jag meddela att vi har fått en studsmatta i veckan. Var ute och hoppade i en timme i eftermiddags med barnen, så KUL! Frågan är vem som hade roligast, jag eller barnen? :) haha.
Lärde dem "Happy jump" (finns väl inget som heter det egentligen, men tänkte mig ett sånt här hopp, och det var det jag försökte lära dem, hihi) På bilden, jag och Linnéa :)



Puss på ögat, <3



Kommentarer
Linnea

Du och jag bajskorv!

2011-05-24 @ 20:02:05
Linnea

Du och jag bajskorv

2011-05-24 @ 20:03:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0