Thumbs up!

Fin dag idag. Blev klänning!
Fortsatte fint med Montgomery Mall, Café Mocha och Sandra! Gick hem till henne en sväng för att kolla läget, sedan tillbaks till malet. Hittade varsin somrig klänning och ett par solbrillz! Najs.
Efter mycket om och men, hit och dit. Två tjejer med beslutångest eller nått, så åt vi McDonald's inte riktigt som i Sverige tro det eller ej :)

Min jobbdag tog fart med fotbollsträning, lek i parken läxläsning och Mc Donald's! Japp, McDonald's x2. Men äsch, lär inte bli en vana kan jag meddela! :)
Hursomhelst har jag haft en jättebra dag idag. Kvalitétstid med mina värdbarn. Thumbs up!



Puss på ögat, <3



Kommentarer
Mamis mami

Du är den vackraste jag vet!

2011-05-12 @ 08:37:40
hojjen

Låter som en superdag :-)

2011-05-12 @ 13:16:16
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Caroline

snygging! du verkar ha det kanon på andra sidan atlanten! jag satt och gjorde upp en månadsbudget härom dagen på hur mycket jag kommer kunna spara så att vi kan komma och hälsa på dig :)

2011-05-12 @ 15:25:58
Sandra

Ja beslutsångest är nog mitt mellannamn:-P nästa gång får vi prova att äta nått annat. Men vi kanske ska börja fundera en timme innan vi ska äta:-P haha kram gummsan

2011-05-12 @ 21:14:13
URL: http://sandraolson.blogg.se/
sofia

sv: ja, eller jag tror det. Jag ska antagligen hålla i en massa kurser på medborgarskolan och aktiv ungdom till hösten :) Typ floristkurser och pyssel och lite foto & sådär. Men beror ju på hur många som anmäler sig osv så vi hoppas det blir populärt :D

2011-05-13 @ 18:50:39
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0