The lazy song

Vi har en låt jag och mina värdbarn. När den spelas på radion hörs söta röster från baksätet : "Oh, this is our song". Hur den blev vår låt är för att vi alla gillade den och sjöng och spelade den på hög volym en dag. Inte för att vi är Lazy ;) hihi.
Vi har hoppat på vår studsmatta varenda ledig stund de senaste dagarna vilket är grymt kul. Idag är det fredag vilket betyder pizza och movienight! Så mysigt.
Senare kommer Sandra hit också. Alltid kul med den tjejen, så hon är så välkommen så! :) Lunchade med Emma idag med, mycket trevligt och god mat! Pricken över i:t var ju självklart frozen youghurt som jag premiärkäkade idag, MUMS

Bruno Mars-The lazy song



Puss på ögat, <3


Kommentarer
Mami

Vilka härliga ungar du har! Sången är superbra, den kommer jag nog att spela mycket sen när sommarlovet har börjat.

2011-05-21 @ 11:27:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0