Sit talking up all night

Helgen blev kanon, precis så som jag gillar det. Sandras hus fanns till förfogande, så när vi alla slutat i fredags åkte jag och Kajsa dit. Lagade tacos och myste sönder under prat om det mesta! Jag sov över på en oförskämt skön soffa, och käkade bagels och karamellkaffe till frukost :) mums. 
Väntade in Kajsa, Fanny och Johanna, och stack iväg till IKEA, (första gången för mig i staterna) FINT! Köpte en datorkudde, örngott, påslakan, knäckebröd, fläderblomssaft, köttbullar och MARABOU! 
Sedan kom någon med  förslaget att åka till någon konstgjord sjö i närheten, mycket vackert med restauranger och fik längs "stranden".

Kvällen spenderades återigen hos Sandra med Kajsa och Fanny, blev pastasallad och prat om allt, och länge. Härliga tjejer, fin helg!
Ikväll ska vi ha gäster här. Huset är städat och smyckat med Amerikanska flaggor överallt, snyggt! Det är Memorial weekend här, vilket man firar för att hedra de Amerikaner som har stupat i krig.

Bilder från helgen:

Kajsa&Sandra

Mums


IKEA-restaurangen

Köttbullar och potatimos, så.himla.gott.

Kajsa&Johanna


Fanny&Sandra



Just det, fick brev av min söta farfar och farmor igår med :)
det värmde <3

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Anonym

Jag pratade med Farmor & Farfar i söndags, och de hade blivit jätteglada av brevet från dig.

2011-05-30 @ 21:30:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0