PF Chang's

Sov ut ordentligt igår, skönt. I veckorna försöker jag komma upp runt 9 så att jag hinner göra något av dagen innan jag börjar jobba. Gick hursomhelst ut på baksidan igår när jag vaknat och spelade lite fotboll med lilltjejen, jag förlorade, x2. Haha. Eftermiddagen spenderades framför en film tillsammans med kidsen och min värdmamma. Toy Story 2 :)
Framåt kvällen blev det dags för mig och bilen att ge oss ut på nya äventyr. Rockville var destinationen och jag hittade på första försöket, stolt! Blev kinamat med Sandra och Sandra, gott! Efter maten blev det efterrätt, och vilken efterrätt. En enorm chokladkaka, vi delade och åt väl inte ens upp hela :)
Tack för kvällen tjejer. Väldigt trevligt! :)




(detta skulle ha publicerats igår, om ni undrar, men det var visst driftproblem här under helgen)

Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0