Nationals Park

Okej!!!!
Mitt hjärta har hoppat ur bröstet idag, tagit en lång väg till månen eller något och tillbaka igen. För vet ni vad? Jag blev stoppad av en polis idag, och här snackar vi inte vanlig hastighetskontroll eller så. Nejdå, kör för första gången ensam med barnen i DC. Vad ser man inte i backspegeln om blåljus som är ute efter mig! P A N I K !
Lugnade barnen med att det är nog ingen fara osv. Men tror att de orden snarare var för min skull. Höhö. Hur som helst körde jag in till kanten. Han knackade på rutan och såg allmänt farlig ut. (Vilket han inte var, pjuuh) Jag körde med bambi-looken och "Hi, I'm from Sweden I'm so sorry, I'm lost." attityden. Fungerade! (a) Behövde bara visa mitt körkort.
Felet jag gjorde var att jag inte fick svänga höger, där jag svängde, just under "rush-hour". Knas! HA, det roliga är att jag aldrig har blivit stoppad i Sverige. Och här tar det mig två veckor :P

HUR SOM HELST!
Vi var påväg till Nationals Park för ett baseball event. Hur häftigt som helst. Arenan var enorm och vi fick gå ut på planen och testslå och grejer. Kändes galet amerikanskt, och jag lääängtar tills jag ska gå och se min första baseball match! För mig hade det räckt att bara stå och glo på arenan för den var helt underbart frän. Men vi var VIP's så det var fantastiskt! Tack till min snälla värdfamilj som tog med mig dit!

 






Skulle skypea med Karin idag, så Tobias och barnen passade även på att ringa upp när jag var inloggad. Superhärligt att växla lite ord med er alla :)

Puss på ögat, <3




Kommentarer
Mami

Du är så cool. Du klarar av alla läskiga situationer galant!

2011-05-05 @ 07:29:50
sofia

haha, älskar bilden med hatten :D lyx -LIRARN !

2011-05-05 @ 12:02:31
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0