I got a feeling

uuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Nyss hemkommen från en uppfriskande powerwalk! Kanske inte mina hälar skulle kalla det men ändå. Tog nämligen mina stackars converse, då jag inte lyckats få tag i mina efterlängtade springskor än, men snart så ska jag nog överlista hemsidan och beställa hem dem. moahaha!

Fick förövrigt ett litet gläjerus under promenaden förrut, därav rubriken. För låten i fråga spelades på ipoden! :) 
En parantes. 

Har hängt i parken med grabben idag, kul. Inga kompisar där idag heller, mer rutchkana för mig. Han vill förövrigt att vi ska leka Mamma Mu och Kråkan när vi åker rutchkana. (Jag ska vara Mamma Mu) Haha. Han fullkomligt älskar boken "Mamma Moo goes down a slide" som han fick av mig när jag kom, roligt!
 
Kom hem från parken, lagade pasta och köttfärssås, (så-himla-gott) med världens största lök. Allt är stort här, till och med lökar, och tomater.



Puss på ögat, <3


Kommentarer
sofia

sv: haha, va skojig bild ! :) SÅKLART att vi ska skypea. Torsdag runt 15 låter underbart bra. Har skrivit upp på mobilen . Hör av dig om det blir problems. Puss <3

2011-05-10 @ 12:37:35
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0