god och glad...

Första jobbdagen på egna ben! Andra veckan här i huset är påbörjad. Jag har löst av den tidigare au pairen som åkte hem igårkväll, vilket betyder att jag hädan efter ska klara mig själv :)
Gick super! Mina söta värdbarn och jag stack iväg till parken. Inga av deras kompisar där, desto roligare för mig som då fick vara med och leka. Rutschkana och gungor är kul, hade nästan glömt :)

Väl hemma igen, ville barnen ha macaroni and cheese, snäll som man är lagade jag det åt dem. Nu ska ni inte tro att det är pasta med lite ost över, nejdå. Här ska det göras ostsås o grejer! Var iförsig bara att läsa på förpackningen men ändå! (a) Ett stökigt kök senare smaskade vi på supergod macaroni and cheese! Efterrrätt? Kexchoklad såklart!

Har äntligen flyttat in i mitt nya rum med, GRYYYYYYMT! Älskar det, och garderoben är bäst! Har flyttat runt på mina grejer hela morgonen, så nu är det mesta på sin plats, kan inte ens förklara hur najs det är att inte ha grejerna i resväskan längre! Nu är jag på plats! :)





Puss på ögat, <3


Kommentarer
Mami

Mitt ordningssamma barn. Så fint det blev!



2011-05-03 @ 10:02:07
sofia

WIII va KUL :D och vilken walk in closet. får du ta med den hem sen ? fantastiskt att du har det så bra och att barnen gillar dig. Men vore ju sjukt annars :) <3

2011-05-03 @ 10:03:20
URL: http://avsofia.spotlife.se
B1 & B2

Härligt med en walk in closet:D vad skönt för dig att du fått iordning på allt :) PUSSS

2011-05-03 @ 16:40:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0