clocks

Nu tickar klockan. Längst upp på sidan tickar klockan mot avresedatumet. Så häftigt. Sakta men säkert går det upp för mig att jag verkligen ska iväg. Fränt!
Äventyret börjar på Arlanda den artonde april, då reser jag till New York för att vara på Au Pair skolan i fyra dagar. Den femte dagen, tjugoandra april, flyttar jag till Bethesda, Maryland. Lycka, lycka! Tror verkligen att dethär kommer bli så roligt! :)

Men först!
Fyller Emelie 20 år.
Anna fyller 20 år.
Linnéa fyller också 20 år.

Amerikanska ambassaden 28/3.
Jag ska ha halv åtta hos mig med tjejerna.
Spa med mamma.

Avskedsmiddag med familjen.
Avskedsmiddag med vänner.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Caroline

pax för att träffa dig innan du lämnar lilla landet lagom! :)

2011-03-16 @ 20:52:17
URL: http://killthemessenger.blogg.se/
sofia

sv: tack själv. Var otroligt skönt att se dig igen :) <3

2011-03-18 @ 14:53:17
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0