Midsommarafton i Washington DC

Hade en fin midsommarafton igår trots allt.
Pick-nickade med barnen på baksidan, jordgubbar med grädde. Uppskattades och väldans smaskigt! Kände att jag ville dela med mig av vår svenska tradition på nått sätt. Höhö.
På kvällen skypeade jag med en väldigt trött familj som firat midsommar hela dagen. Haha, kul att se dem, men får nog ut mer av att skypea med dem imorgon. Sedan tog jag och Emma metron in till DC för att äta. Letade inte helt förgäves efter något Svenskt. Hittade en restaurang so åtminstone hade en svenk flagga. Passade oss bra, åt däremot hamburgare och chips(?), och självklart glass, jordgubbar och grädde till dessert. MUMS!










Blev lite Washington DC by night också som ni ser. Fin dag, och tack Emma! Nu blir det picnic med Svenskar i DC och så lite utgng på det. Mums. 

Puss på ögat, <3 



Kommentarer
Pappa

Det ser ut som att du fick en bra midsommar du med ! Fina bilder

2011-06-25 @ 21:36:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0