midsummer

did you know, just how bad my toes curls when the end of our fingers connect?

Känner en massa awesomeness, allt är bra! huhu.
Får inbjudningar till måndagsklubben varje vecka, inser att jag kommer missa hela sommarens måndagsklubbar. Men jag tänker gå på DC's beachpartys på lördagar istället, ha-ha HA!
På fredag är det midsommarafton! Kommer antagligen vara lite underligt att inte vara i Sverige då, blir nog inte mkt till firande på själva fredag heller eftersom jag jobbar. Ska väl se om vi kan göra lite kransar iaf, jag och kidsen. 
På lördag ska det iaf hållas picnik för alla Svenska Au Pairer på The Mall inne i DC, det är som en stor park mitt mellan alla memorials. Blir fint, och insåg precis nu att jag antagligen kommer fira mer midsommar i år än förra året. Förra året jobbade jag ju kväll på midsommarafton minns jag :)
Det var visst midsummer här idag! Med tanke på längd av denna dag och så, det är vad jag har hört



Såg Pentagon i lördags by the way, åkte bara runt och förbi det med Sandra och hennes värdpappa. Han berättade lite om det och så. Måste åka dit och ta mig en regäl rundtur någon dag. Man såg hur som helst var planet hade störtat in, tegelstenarna där var så mycket vitare än de andra. Häftigt att se, hemsk händelse dock. Fick ont i hjärtat.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Mamis mami

Du är den vackraste jag vet!!!! Hoppas du får en underbar midsommar. Morfar och jag kommar att sakna dig massor. Vi älskar dig! Puss o kram!

2011-06-22 @ 08:40:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0