No destination, no map to guide you

GOSH!
Bestämde powerwalk med Kajsa igår, inväntade även Sandra, så tog ett tag innan vi kom iväg med andra ord.
Hittade en fin stig längs med någon flod eller liknande, synd bara att solen gick ner på två röda sekunder. Där stog vi, tre tjejer mitt i skogen någonstans i Bethesda, USA. HA! Fortsatte till en början att gå men när vi gått längs, ...motorvägen(?) i ett par kilometer klockan 10 på kvällen började vi undra om vi någonsin skulle ta oss hem!!!! Tur att en av oss (Sandra) var smart nog att ta med sig mobilen (med GPS). Visade sig att vi var på rätt väg trots allt, var bara tvungna att återvända till skogen för att komma hem. Aningen skrämda av skogens ljud och mina skräckhistorier pustade vi ut en sväng hos Kajsa.
Haha, Hajk!

Nu är jag nyduschad efter ytterligare en timmes powerwalk. Lyssnade på Aqua, studsade runt i området och kände mig löjligt övertaggad!



...och kommentarerna flödar in, NOT. Kom igen nu!
Puss på ögat, <3



Kommentarer
henkepenk

hahahaha göttt !!

2011-06-05 @ 01:47:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0