summerbreak

Har disco på mitt rum! Musik och öronen, och blinkande ljus- från den enorma thunderstormen utanför mitt fönster. Huj, här tar de minsann i ordentligt. Satt sådär gulligt vid fönstret nyss och tittade ut på himlen som lystes upp och dundrade med jämna mellanrum, pretty awesome.
Har jobbat hela dagen idag, då kidsen fick sommarlov. Har haft en mysig dag, med en trip till leksaksaffären, lekparken, skjutsa till och från barnkalas, naptime, barnes and nobles och så lite kinamat på det. Håller alla mina tummar på strålande sol imorgon så vi kan hänga vid poolen hela långa dagen imorgon om kidsen så vill :)

However. Stack hem till Kajsa förut en sväng för att umgås med hennes hund. Låter lite knas kan man tycka, men krisar det är det klart man ställer upp. Hunden når mig till höften i mankhöjd, men är så söt så! Gick en sväng med honom så att han klarar sig tills imorgon då de har hundvakt.

Håll nu i er över vad jag kommer få se i helgen. US OPEN!!! :) SÅ himla nöjd. Letade biljetter nu i veckan: sold out, såklart! Pratade med Sandra idag, om vi kunde hitta någon som inte ville ha sina biljetter och som kanske sålde dem? Sandra tog tag i det och hittade biljetter
- till lördagen
Fick kort därefter reda på att mina värdföräldrar inte längre vill ha sina biljetter till söndagen och att vi kan få dem. VIP och allt. Detta tack vare att det är fars dag på söndag, och de vill spendera tid med barnen :) THANKS


blink and you'll miss it.
har äntligen tagit tummen ur och börjat lägga upp bilder på facebook. check it out!

Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0