laugh until we think we'll die

AWESOME! Såg hangover part 2 i fredag med Emma och två tyska tjejor! Så otroligt kul och störd film. Men värd och se så där har ni ett filmtips. done.
Kan väl likna mig själv i morse något i stil med grabbarna i filmen. Kanske tar i en aning men passade bra att skriva så efter en hangoverfilm och ett galet pyjamasparty. 4 svenskor i assnygga pyjamasar, whats not to like lixom :) Hittade Dj:n, önskade låtar och rockade på dansgolvet. Och denna gång, håll i er: blåa plastmuggar. (Huhu, vet inte om det är jag och Hojjen som tycker detdär med muggarna är en stor grej, eller om det finns fler?)
Har hållt mig till skype och knäckebröd idag. Käkade däremot fredagens pizzanight pizza till kvällsmat idag, och drog sedan en sväng till Target med Caroline och Sandra.



börjar kännas som jag får mer än ett Sverigebesök också efter helgens skypeningar! love it.

Just det, glömde nästan. Sjutton vad bra Veronica Maggio är! Diggar sönder nu, känns fint. Satan i gatan.
Puss på ögat, <3



Kommentarer
sofia

sv: jag veet :) men jag skickade ju ett sms ? Ja absolut. Caroline har fått goda nyheter så de lutar åt det bra. puss <3

2011-06-13 @ 11:56:31
URL: http://avsofia.spotlife.se
Hojjen

muggarna är typ jätteviktiga! ;) om det skulle finnas sånna gröna muggar, så skulle jag vara deras största fan :) höhöhö. <3

2011-06-13 @ 23:49:17
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0