Ready or not...

Har spenderat dagen med fyra kids. Ni hörde rätt. Fyra. Båda mina barn hade en kompis idag, ett annat syskonpar var över på playdate. Fart och fläkt kan jag lova med "hide and seek", där jag mitt i leken när alla fyra stod och skrek av lycka över att de hittat mig på mitt suerbraiga gömställe, och bara hoppade runt mig som jag insåg vilket fint jobb jag har :) Spelade monopol med tjejerna, vilket var kul när alla höll sig till reglerna, hmm...
Lagade fiskpinnar och sedan var jobbdagen över.

Fortfarande tropisk värme här. Temperaturen håller sig runt 100 degrees och jag smälter så fort man sticker ut näsan. Men jag klagar inte. Jag gillar värmen, längtar bara tills jag kan åka till en pool och svalka mig i imellanåt.

Tänkte passa på att tacka Kajsas gäst som är här från Sverige för att han tog med sig massa godis, och en apelsinkrokant till mig, så himla nöjd. Den smakar Sverige!
Blir visst lite party i helgen också.
Håll i hatten! :)

Och alla lyckliga sudenter! Njut av morgondagen. En fantastisk känsla att ta studenten, men också väldigt känslosamt. Har nog inte känt så mycket på samma gång någon gång i mitt liv som då. Men njut hörni, och tänk hur grymma ni är som fixat 12 år i skolbänken! Grattis. (kände mig fruktansvärt gammal när jag skrev detdär, men var ändå tvungen, hihi)
Min kära lillasyster slutar ettan i gymnasiet imorgon också, grattis pluttan!

mina bästisar. på studenten! <3


Puss på ögat, <3





Kommentarer
sandra

Ja vill juuuuuh också ha choklad;( Har du nått kvar så man kan få smaka en bit?;)

2011-06-10 @ 04:46:43
URL: http://sandraolson.blogg.se/
Pappi

Låter som slitsamt jobb... Njuuut Cornelia

2011-06-10 @ 12:18:59
karin

taack cornelia, men det känns lååångt kvar till studenten :) <3

2011-06-10 @ 13:23:08
Linnea

Vad fint skrivet !! Jag saknar dig vännen !!!!!!! PUSSS

2011-06-10 @ 18:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0