Party in the USA

Summer's in the house ägde rum i fredags. Ett äkta Amerikanskt house party med röda plastmuggar, sangria och öl ur en tunna, och collagekillar. Woop woop. Sandra och jag fixade oss at my place, och hämtade sedan upp Emma. Kvällen blev kul och sen, öppnade dörren till huset igen vid 5.30 efter lite om och men, Sandra Olson ;) haha. Nästa helg blir det pyjamasparty, om vi törs... återstår att se. Följ den spännande fortsättningen, bara här på bloggen :)
Igår passade jag kidsen på kvällen, vilka änglar. Kollade på Secriteriat, stora tjejens favoritfilm som faktiskt är riktigt bra och lekte hide and seek. Läste lite saga, Lightning Mc-Qween, lillkillens favoritbok (efter Mamma Mu såklart) och sedan sov de gott. Tog sedan en tur in till Bethesda med Sandra.

Idag har jag sovit som en gris, lagt piratpussel, ätit med Emma och Sandra, kört bil, kommit hem kramats med barnen. Fått bekräftat att jag drar till New Mexiko i början av juli, åker till Miami för att fira min tjugoårsdag med mamma, pappa och Karin. Hur najs? :) Nu ska jag bara se om jag kan fixa en biljett till The Script, vore helt awesome.

Såhär såg jag ut i fredags hemma i mitt rum :)

Emma&Sandra


Sandra, jag, röd plastmugg

Bethesda, by night

Emma, Sandra och jag


Puss på ögat, <3



Kommentarer
sandra

Sorry igen:O Härliga bilder ;)De tar sig med mitt leende haha!!

2011-06-06 @ 05:16:13
URL: http://sandraolson.blogg.se/
sofia

sv: det ska vi absolut försöka ordna :) jag ska ta mig ett snack med henne och se när hon har tid ! Hoppas du mår bra mitt hjärta, men de ser ut som det ;) Puss <3

2011-06-06 @ 11:48:56
URL: http://avsofia.spotlife.se
emma

party in the usaaaa ;) heeeeej!

2011-06-06 @ 12:57:06
URL: http://emmajb.blogg.se/
Mami

Så där snygg får du inte vara på festerna. Då kommer de amerikanska pojkarna aldrig släppa hem dig till Sverige igen!!!

2011-06-06 @ 16:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0