för jag kan göra det ingen gjort

Åhopp!
Lyckades då ta sönder min datasladd. Väldigt clever Cornelia! Men efter två sladdar som inte funkade och ett antal besök till alla data-affärer jag kunde hitta, så överlistade jag tillslut HP och beställde en, på hp.com. Kunde visst inte bli enklare än så :P 
Sen jag hörde av mig sist så var jag på midsommarfirande i DC med Kajsa. Vi blev dock väldigt försenade med metrosar som körde lite för långt och så. Kul att träffa lite andra svenskar i alla fall, och Kajsa och jag stressade inte för 5 öre och hade en fin dag.
I veckan har det blitt bio, mycket pool och studsmatta med barnen, och mycket häng med tjejerna. Caroline kom hem från Jamaica, brun som bara den. Vänta ni bara tills efter Miami...

För att ni ska ha lite koll på mig, här kommer mitt sommarschema!
Baseball imorgon.
4th of July på måndag, blir coolt. Parader och grejer.
New Mexico med min värdfamilj nästa vecka.
Mamma, Pappa och Karin kommer hit den 22/7
23/7 Miami :D
28/7 Min 20 årsdag, stort i Sverige inte lika stort här. haha.
Familjen är i DC i en vecka.
Maine med barnen i en vecka.
Massachusetts med värdfamiljen.

ooooch så lite bilder...
en på Kajsa

och en på mig, när vi åkt för långt med metron Midsommardagen, men allt var chill. Lägg märke till våra blommiga kläder :)

Utsikten från picnicken.

Kajsa på Pf Chang.

Jag på studsmattan, bilden tagen av min minsting.


Puss på ögat, <3










Kommentarer
Hojjen

fullspäckat schema! jag hoppas du kan klämma in lite skype med mig i din kalender :) <3

2011-07-01 @ 19:09:27
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 00:33:36
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0