Follow if you want

Inleder faktiskt med något som inte har med USA eller Au Pair att göra. Minns ni Sara Bareilles? Love Song ni vet? Ska bara dra ett litet tips om en låt med henne från 2011. Uncharted.


Med det gjort känner jag mig redo att berätta om dagen, eller kvällen. Stack efter många om och men iväg med värdfamiljen till Nationals för att se Washington Nationals spöa Pittsburgh. Alltså, min värdfamilj är världsbäst, punkt och slut. Hade superkul. Käkade korv med bröd, pommes och nachos med varm ostsås, ruggit gott, onyttigt och amerikanskt, och totally the things to eat at a baseballgame.




Min souvenir: Washington Nationals, Zimmerman nr 11 på ryggen.


Puss på ögat, <3


Kommentarer
Mami

Fattade du reglerna? Kul att du får uppleva så mycket. LÖÖÖV jooo!

2011-07-02 @ 11:12:43
Linnea

Så roligt du har det !:)

2011-07-02 @ 15:26:20
Pappa

Kul att få gå på brännboll!

2011-07-03 @ 21:04:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0