think we kissed, but I forgot

OJ OJ OJ, danza kuduro.
Lever mitt fina liv här i staterna och är lycklig! Utgång i huvudstaden DC igår, med Kajsa såklart. Körde tydligen med en jingel om min födelsedag, is coming up, när vi skulle in. Slutade fint med att någon undrade vilken låt jag ville ha för att fira min 21-års dag? Danza Kuduro såklart. Gör sig himla bra på dansgolvet, och en annan fick glädjeskutt i benen!
Utmattade som vi var idag drog vi till poolen, himla najs. Fick ryck och hoppade från trampolinen med resten av barnen, och simmade flera meter under vattnet. Avslutade dagen med att bjuda över Kajsa för att ladda Harry Potter batterierna. Såg del 1 av sista filmen eftersom det är dags att se slutet imorgon. Värt, som vi har väntat, och längtat.

Slänger in ett grattis till Sveriges damer som tog brons i FotbollsVM idag. Och ett stort WIHO till att min älskade familj landar i USA på måndag och kommer till mig på fredag. IIIHP. <3



Puss på ögat, <3



Kommentarer
Pappa

Sitter och fixar lite framför datorn och nu precis gjorde USA mål hörde jag från källaren. IIIHP !! Vi åker imorgon bitti! Tidigt ! See you darling!

2011-07-17 @ 22:16:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0