South Beach, Miami. Florida

Vet att ni väntar spänt på detaljer om Miami, (själv väntar jag spänt på detaljer från hemmafronten, vet att ni har något att berätta) men det och bilder får komma när jag är hemma igen:) Nu ska jag njuta av familjens sällskap och fylla år så mycket man bara kan fylla år imorgon. 20 bast för sjutton, inte varje år.
Förövrigt ser jag ut som en pepparkaka överallt förutom i ansiktet där jag har fjällat och jag liknar mig själv med en chocolate chip cookie. Mamma tycker mer att jag ser ut som en hyena, tack mamma jag älskar dig också :) <3
MEN VEM FAN BRYR SIG, JAG ÄR I MIAMI!

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Caroline

ÖS på med bilder! vill veta allt om din tripp :)

och självklart blir det skype snart <3

2011-08-01 @ 13:01:02
URL: http://carolinelindbloms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0