Just own the night, of the 4th of July.

Totally American. Har firat 4th of July idag, och precis som man ska verkar det som. Åkte med min värdfamilj till några kompisar till dem, träffade deras nya Au Pair Luzita från Syndafrika, mycket trevlig tjej.
Började dagen där med ett glas champagne och apelsinjuice. Struttade bort till paraden. Paraden bjöd på allt från Amerikanska brandmän till Bolivisk dans, massa godis, halsband och amerikanska flaggor. Störthärligt. Med barnens fulla goodibags och en amerikansk flagga i bakfickan gick vi tillbaka till deras fancy fancy hus. Barbeque, blå gatorade på mattan och mycket trevligt snack med Luzita. Sena eftermiddagen kom, och vi blev hemskjutsade för att sticka iväg till DC och fireworks med Kajsa.
Kajsa och jag sa hejdå till Luzita som skulle iväg med några andra kompisar och styrde stegen mot Capital. Där mötte vi upp Sandra, Emma, och Johanna. Satt vid vattnet och hade trevligt. Runt nio såg vi mäktiga fireworks precis bakom Washington Monument, snyggt!

Stor dag avslutades på ett milkshakeplace, med Kajsa såklart. Satt där, skrattade åt allt. Jag kände mig som en av karaktärerna i How I met your mother eller något. I alla fall lika awesome, man blir visst sån här. haha. Efter ett tag satte sig det perfekta paret i bordet brevid oss. Pratandes på svenska pratade vi och fantiserade om hur bra dom nog har det tillsammans. Eftersom Kajsa och jag är goda människor bestämde vi oss för att någon borde tala om för dem hur perfekta dom ser ut tillsammans. Fram och tillbaks slutade det med att jättemodiga Kajsa förklarar för dom att: Hey, we're from Sweden and were just talking about how good you two look together. We're trying to be more american and say what we're thinking about. De log sådär lyckligt, tackade så mycket och vi kände båda att vi gjorde deras dag lite bättre. Vi är bäst.

Parad



Luzita och Kajsa

Crowded, Washington Monument

The Capital

Johanna och Kajsa

Sandra och Emma

Notice: armbanden. Hade ett blått på andra armen

Kajsa och jag

Försökte hoppa, men denna blev bäst. Tro mig såg konstigare ut på alla andra bilder som togs.

Kajsa

Fireworks (blir aldrig bra på bild) dessutom dog min kamera efter detta.


Grym dag, Happy 4th of July!
Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0