I know everything changes

Ni vet hur en låt kan locka fram känslor och minnen? Det hände mig idag, BIGTIME. På ett positivt och skrämmande sätt. Satt där i godan ro på bussen och lyssnade på ipoden, plötsligt dyker "Sugababes- About you now" upp och jag inser då att mitt körkort firade ett år i fredags (vet inte varför just den låten, men lyssnade väl på den mycket då av någon anledning). Låter skittöntigt men fick verkligen dendär känslan som man hade när man precis klarat uppkörningen, underbart. Men kan ni förstå hur snabbt tiden har gått?
Är hur som helst fortfarande stolt över mig själv som klarade körkortet, dock lite sur för att jag inte firade med tårta eller nått gott i fredags, aja. Får pussa lite på kortet sen :) <3

här kan ni njuta av min körkortslåt: )


Puss på ögat, <3



Kommentarer
sofia

BRA cornelia, haha :) älskar såntdär !

2011-02-03 @ 12:49:18
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0