If you ever loved somebody put your hands up

Åt en fantastisk middag på aioli med fin fina väninnor igår. Rekomenderas starkt kan jag säga, men ta med er någon eller några ni tycker om, det är då man kan njuta fullt ut, så ett stort tack tjejer. 
Behöver göras om!
Idag har jag varit hemma och slappat och kommit till insikt över en hel del, så här ska jag ta itu med insikterna en efter en. Ös lite självdiciplin över mig, tack! 
Matilda ringde och piggade helt klart upp mig med frågan om jag ville komma på ljusparty ikväll. Tackade ja, och har nu debuterat på mitt första ljuspary, lite fattigare men ett par vuxenpoäng rikare!:)



från och med nu.
kom igen nu för sjutton!

Puss på ögat, <3


Kommentarer
elin ★

super fin blogg, allt bra? :)

2011-01-14 @ 17:09:39
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/
sofia

tack själv för en underbar kväll (lite efter). Vuxenpoäng är alltid fint, köpte en tavla igår - kändes moget :D <3

2011-01-21 @ 10:53:53
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0