Happy new year 10/11

Är förmodligen omgiven av världens bästa människor. Detta årsskifte var det min tur att agera värdinna och bjuda till fest. Vilken succé! Allt tack vare alla fina människor som kom hit.
Började med middag tillsammans med tio av Linköpings bästa tjejor, härligt att ha alla samlade. Vi njöt av mat, efterätt och dryck.
Därefter rullade det in gäster en efter en och kvällen blev bara bättre. Kan inte annat än tacka er för en fin kväll. Ni gjorde helt klart starten på 2010 värt att minnas, trots spöregnet,
-som ingen vet var det kom ifrån :)

2010 har för mig varit ett kanonår, kanske ett av dem allra bästa åren, fjällen, bal, student, mallorca är bara några av höjdpunkterna.
2011 hoppas jag ska bli ett minnesvärt år med mycket vänner och drömmar som ska uppfyllas.


och så var det ju dethär med hjärtan som var ödet.
love you all.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
anna

inte riktigt vant dig vid att det är 2011? det är nämligen det som startar nu;) enoooormt tack för en riktigt riktigt lyckad nyårsfest! nu gör vi 2011 till en minnesvärt, roligt år<3

2011-01-01 @ 20:23:16
henkepenk

tack sj de va as kul :)

2011-01-02 @ 13:14:22
Hojjen

2011, here we come! :) <3

2011-01-02 @ 23:30:42
URL: http://aannahooj.blogg.se/
sofia

haha ja ! men min fot slår det mesta,:) hihi

2011-01-11 @ 08:32:11
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0