andra advent

Fullspäckad helg. Mestadels med Emma, men mötte upp Johanna och Fanny en sväng i lördags, och Kajsa tidigare. Listan på event blir lång. Började i fredags med skräckis och romantisk film hos Emma, sleepover och kakor på det- fint. Stack till Georgetown på lördagen för att kolla in shopping och så småningom Svenska ambassadens julmarknad + Lucia. SÅ HILMA FINT. Vi kramades hårt när luciatåget sjöng, "jaaaaag drömmer om en jul, hemmaaaa". Hursomhelst, utomordentligt vackert och jag ser faktiskt fram emot en amerikansk christmas. Inte varje år lixom.
Ambassaden sålde snygga "hug a swede" tröjor som vi självklart inhandlade och Emma kom med den brilljanta idén att prova DC's nattliv i dom. KUL.

Idag blev det IKEA, inhandlade två fina juleljus som jag tänt i mitt decemberstädade rum:)
Nu blir det bilder, men först ska jag berätta om gulligaste lappen som satt fastklistrad på min spegel förut: "meet me in front of my room at midnight/ K" GULLE!


Sleepover

Emma

Georgetown

Starbucks, <3

Georgetown, vid Washington Harbour

Svenska Ambassaden, kolla in utsikten. (dålig bild men ändå)

Lucia

Hug a Swede.


Puss på ögat, <3



Kommentarer
Mamis mami

I would love to hug you!!!!!!

2011-12-05 @ 16:16:44
Linda

Hej corna! Härligt att kunna läsa din blogg och se hur det går för dig i USA, har följt dig ett bra tag nu :) / Linda Lundgren



www.lindislund.webblogg.se

2011-12-11 @ 22:41:27
URL: http://lindislund.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0