Merry Christmas

Sitter proppmätt i min säng. Christmas Day och amerikansk jul är något som ändå föll mig i smaken. Tack vare min värdfamilj som är den helt klart bästa värdfamiljen i USA, och självklart till min kära familj i Sverige som har skickat svenska julklappar och skypeat både igår och idag. Underbara!
Igårkväll (Christmas Eve) fixade vi med tomteklappar, kakor och eggnog till tomten, -som mystiskt var uppätna imorse. Väldigt cool kille dendär Mr. Claus.

Väcktes 7:17 am.
Stampande fötter uppför min trapp.
"Cooooorneeeeeeelia, it's time to get up. It's Chriiiiistmas, Santa Claus has been here. Come ooooon"
Släpar mig ner för trappen, och möts av väldigt uppspelta barn, så söta.

Efter paketöppning blev det fix med mat inför att gästerna skulle komma. Mysig middag, mysig dag, en bra jul helt enkelt -trots avståndet till familjen i Sverige. Saknar er. 








Puss på ögat, <3



Kommentarer
Kerstin

Haha, så typiskt ungar att ha bråttom när det vankas paket! Roligt att se att du har haft en fin jul :)

Puss på dig <3

2011-12-26 @ 17:50:42
URL: http://kbrothlin.blogg.se/
karin

är chokladen slut än??

2011-12-31 @ 14:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0