God Jul

God jul mina kära! Började dagen med Kalle Anka, genom skype tillsammans med mina älskade släktingar. Inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle bli, bara underbart att se dom. Öpnnade några av klapparna dom hade skickat vilket bland annat visade sig vara julte och choklad. PERFEKT för dagen innan christmas day, då jag är i paketinslagningstagen.
På eftermiddagen var hela familjen utflugen förutom jag och mig värdmamma, så vi stack iväg till bion för att se "the girl with the dragon tattoo". Otroligt bra, och allt utspelar sig i Sverige så fick lustiga flashbacks och myste lite till de inslängda svenska ord som dök upp då och då.

Nu sitter jag och slår in klappar och funderar på vad jag ska genomföra nästa år.
På listan ligger:
Börja skriva dagbok (inte en sån tråkig med: idag har jag, och sen ska jag) utan genomtänkt, seriös och innehållande av det viktigaste som pågår just då. Längtar redan till att börja.
Fullfölja mitt Au Pair år, vilket inte borde bli några problem, älskar kidsen.
Komma hem, vilket inte heller lär bli några problem för det finns många älsklingar i Sverige med.
Lista ut när, var och vad jag vill plugga, och vad som krävs för att göra det.


gissa vilken strumpa som är min...

Längre har mina tankar inte tagit mig. Nu säger jag God Jul, så hörs vi igen i mellandagarna.

Love
/Cornelia


Kommentarer
sofia

vilken julfeeling jag fick när jag läste, TROTS att min julafton redan är över :) men det är något med dig och julen som hör ihop. God Jul älskade cornetto <3

2011-12-25 @ 11:25:45
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0