COOME ON!

BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Det är freaking fredag och jag känner mig som en halvdöd utter. Har antagligen feber, för jag har precis stortjutigt (ännu mer än vanligt) till en film om slutade lite för fint för min feber.
Vill väl helst att mamma och pappa ska ta hand om mig nu, men Karin skulle såklart också gå bra... Vilket för mig tillbaka till ett ytterst internt (asroligt) minne, men Karin fattar. Så kul! Tänk till lite sis, du kommer nog på vad jag menar!



Har annars varit en väldigt bra vecka, speciellt med kidsen. De är så söta så. Hängde med lillkillen på fieldtrip i torsdags. Tittade på en teater som handlade om högtider. Lucia var med och presenterades delvis på Svenska (amerikansk brytning) men ack så vackert. Fällde nästan några tårar. Till saken hör att min arm fastnat i metrodörren tidigare den dagen och trodde seriöst att sista stunden var kommen för min stackars vänsterarm. TACK Dominique för att du räddade mig, hehe.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Mami

Har du feber?! Stackar dig.... Bara att bädda ner sig och dricka mycket! Vilket härligt kort på dig och Karin, mina fina sötbollar. Krya på dig grodi, kram från mamma!

2011-12-17 @ 13:31:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0