but after all, you do know best.

3 dagar kvar tills tomten lyfter ifrån Nordpolen. Hur går julstöket? Jag tänkte i stort sett vara klar imorgon. Får se hur det går med det. 
Var ju sjuk i helgen, men fick nog av det på söndagen och pallrade mig iväg på fransk brunch med tjejerna, vidare till DC för att kolla in julgranarna i presidents park, och slutligen till Chinatown för lite bio- New Years Eve. Den va kanon!

Idag har jag hängt med kidsen, bland annat på starbucks och hemma i hallen för en fashionshow, superkul! Modeller: jag och K, domare: E. E lät mig vinna över K hela tiden. However. Slutade på något sätt oavgjort ändå? :)


Bilder ifrån brunch med Kajsa och Emma.





Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0