the best latte you ever had, and me.

Gör precis som man ska om man är en riktig storbloggare. Tar med laptopen till cafét som ligger runt hörnet från hotellet. Var? I Philadelphia. Känner mig som en karaktär i mitt eget liv, har det ruggigt bra, och känns främmande att komma hem till DC igen imorgon. Samtidigt ska det bli skönt, äntligen tid för lite catching up med mina goa tjejer! (i DC och på hemmafronten)
Spenderade den senaste veckan i Rockport, Massachusetts med min fina värdfamilj. Långa dagar på stranden, glass på "the Ice-cream store", och middagar med deras kompisar+släkt. I torsdags, kära Linköpingsbor och Birgittaelever, åkte jag in till Boston för att träffa ingen mindre än Linnéa. Väldigt trevligt, och oj vad jag älskar Boston. Blev en snabbversion av hur senaste året varit, framtidsplaner, allmänt och besök på bl.a. Harvard University och rundvanding i Bostons finaste delar ;) Tack Linnéa!
Bilder kommer, håll ut! Nästa vecka, jag lovar!

Så nu är vi i alla fall på väg hemåt! 6 timmar blev 9,5 mellan Rockport och Philadelphia. Kan inte klaga på sällskapet dock. Hamnade av en händelse mitt i NY city, med totalstopp i trafiken. Med kissnödiga barn och galna bilister och snabba u-svängar blev det hela totalt hilarious efter ett tag.
Sjöng högt till ABBA när vi äntligen hittade ut på motorvägen igen. Så nu är jag här:
i Philadelphia, med min latte.

Puss på ögat, <3



Kommentarer
karin

du har det bra du :) saknar dig... och starbucks;) haha <3

2011-08-21 @ 13:54:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0