Nu kan du få mig så lätt

Imorgon drar jag vidare. Efter en fin vecka med kidsen och deras farmor. En veckas ledigt med min värdfamilj -i Massachusetts väntar. Beachhouse, strand och solbränna ska det visst bli. Inte mig emot. Är galet lycklig över att ha haft möjligheten att resa såhär pass mycket denna sommaren. Blir nog rekord. (I USA och allt. Wow får inte glömma fränheten över att vara bosatt i detta grymma land i ett år.) WOW får bli dagens ord.
BTW. så räddade världens trevligaste;) fransamerikan(?) vår badboll idag. Efter att både han och jag kastat oss i det DÖKALLA vattnet. Allt för barnen, och badbollen såklart...
over and out!

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

WOW, låter som om du kommer få en fiiiin vecka i massachussets :) pössss

2011-08-14 @ 13:37:36
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Anonym

avundsjuk? neeeeejdå...

2011-08-15 @ 10:23:41
URL: http://meavita.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0