KABOOOOM

Bildbomb;

Kärt återseende. Min fina familj påväg mot Florida, <3

Världens bästa päron.

Världens bästa lillasyster.

Lite stadsvandring, alá Miami Beach

Kolla krokodiiiiiler.


Hotellet, Miami Beach. Tack för bikinin brudar, satt som en smäck :)

Dyka på 20 årsdagen, fiiint

Tack för en fin vecka, älskar er <3 :)



Häääääär kan man vara: Maine




Här kan man va: Rockport, Massachusetts


Åkte till boston och träffade Linnéa, tack för en jättebra dag tjejen. Ses hemma i Sverige igen :)


Bild tagen av en charmör på 4 bast :) se bara så glad man blir...


Hade nog de mest händelserika 4 veckorna i mitt liv. Men kul var det allt. Tänker även tala om att vi bodde på samma hotel som Justin Bieber och Selena Gomez i Philadelphia. Satt och snackade med hotellets manager under brunchen. Hur coolt?
Sedan överlevde jag också en jordbävning som nådde upp till 5,8 på richterskalan. Snacka om att finna sig mitt i paniken. Galet konstig situation när väggarna började skaka och båråarna slåmot väggarna. Var över väldigt snabbt dock vilket var skönt... :)

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Mami

Fin familj du har!!!

2011-08-25 @ 17:41:29
karin

haha, coolt med Justin Bieber och Selena Gomez. Då blev väl kathryn glad :) puusss

2011-08-25 @ 19:01:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0