I'm perfectly okey

Så var det söndag och orkanen har äntligen blåst över. Natten till idag var olidlig. Irene hälsade på oss i Maryland mitt i natten, schysst! Sov som en kratta, eftersom huset skakade x antal gånger och träden rispade mot huset. Vände mig 500 gånger för jag inte kunde bestämma mig hur det skulle vara säkrast att sova om ett träd skulle ramla över huset (overkligt)...
Måste erkänna, var livrädd där ett tag. 
Morgonen kom som tur var och hittade "locket" (?) till vår skorsten, krossad på marken utanför huset. Hade inte velat få den tegelklumpen i huvudet. Annars såg det allmänt stökigt ut med stora grenar och löv överallt.
Spenderade dagen med Kasja och hennes storasyster på mallet, och en fin middag på en fransk restaurang i Bethesda, musslor- mums.

Till helgen sticker jag till Chicago med brudarna - fiiint!



Puss på ögat, <3



Kommentarer
Pappa

Skönt att höra att allt är bra. Ha de bra i Chicago !

2011-08-30 @ 09:44:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0