Hallå igen,

hur är stan en sånhär kväll i augusti när sommarn regnat bort? Ja det var länge sen, det var evigheter sen.

WOW. har varit borta från Linköpings stöttepelare i snart fyra månader. Saknar er, och ser fram emot att planera era besök hit.
Skypeade förövrigt med Hojjen igår ute på vår front porch här i Rockport, Massachusetts. Kändes som hon va precis där på porchen med mig och uppdaterade om allt som har med Linköping o göra. Sofia&Caroline, ser fram emot bilden som ni var tvungna att visa mig ;)
Som sagt, Massachusetts. Vi har ett gulligt litet beachhouse, med  fantastisk utsikt och nära till "centrum". Idag spöregnar det, så vi bytte beachen mot bowling (med små klot), tydligen nån New England grej, kul dock :) Kanske dom skulle införa i Montgomery county också... eller i Sverige.
Tänker fortfarande spara jordens störta bildbomb tills jag kommer hem.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

4 lååååååånga månader! Tack gode gud för skype, annars hade jag bokstavligen inte klarat mig, då hade jag åkt till USA och hämtat hem dig för länge sen :)



Can't wait tills bildbomben kommer! vill se en bild på porchen jag nästan suttit på ;)

2011-08-15 @ 23:35:57
URL: http://aannahooj.blogg.se/
sofia

Hahah absolut ! Finns nu endast i ett exemplar på min mobil , men den ska nog gå att överföra så småningom . Saknar dig också gosiga vän <3 behöver se lite bilder!!

2011-08-16 @ 16:16:29
URL: http://avsofia.spotlife.se
sofia

sv; tack , ja ska bli skoj :D medie och kommunikationsvetenskap är det. Lite journalistik och mycket om massmedia osv . ska bli spännande <3

2011-08-20 @ 17:14:35
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0