thunderstorms

"So, you got it in Sweden right? Then it must be the only one like it?"
Lillkillen om mitt halsband som Hojjen och Linnéa gav mig precis innan jag åkte. Rätt har han på sätt o vis då jag inte tror det är så många andra som har dessa fina töser runt halsen,
I have!

(bästa bilden jag fick vid detta tillfället, men men)

Så idag hade vi grabben hela dagen då han inte var i skolan eftersom syrran fick följa med sin mamma till jobbet. Dagen började fint med en skypedejt med Hojjen! :) lucky me!! Sedan tog vi metron in till storstaden DC för att besöka ett museum. Riktigt coolt, dinosaurier överallt... och killen var nöjd.
I helgen planerar jag att träffa en svensk tjej som kom hit en vecka innan mig. Blir nog en sväng till shoppingmallet då jag behöver fylla på shortsförrådet till detta varma väder! :) Blir kul!



Om det här med Au Pairande. Tror det kommer bli kanonbra! I helgen flyttar jag in i "mitt" nya rum med. NAJS! Walk-in-closet here I come!

Rubriken har inte nått med inlägget att göra förutom att det åskade inatt, myspys.

Puss på ögat, <3



Kommentarer
caroline

skönt att få det bekräftat att du lever och lever gott dessutom! blev fruktansvärt orolig när jag hörde om tornadon som har slagit till i ditt nya land! puss <3

2011-04-29 @ 12:27:57
URL: http://carolinelindbloms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0