Washington DC

Okej, jag gjorde en miss. Det är tisdag idag och i sööööndags var jag i Washington DC för första gången i mitt liv. fin stad, också en sån grej som måste upplevas på plats, men ska dela med mig av lite bilder i slutet av inlägget!
Familjens tidigare Au Pair tog med mig till Washington DC då min värdfamilj fortfarande var i New York. (Så snällt av henne)
Promenaden vi gick runt i DC var ca 2,5 timmar lång, och då höll vi härlig speed mellan sevärdheterna, och lyckades inte se allting. Så fortfarande mycket att se, wooopppiii :)

Förövrigt har jag det bra. Barnen är söta som socker och vill ha hejdå och gonatt pussar och kramar. Ser det som ett bra tecken!
Imorgon blir fixmed bankkonto, social security number och körkort. fixeli fix!








Började samla nummerplåtar, tror ni att jag fixar alla stater innan jag kommer hem? Tvekis!

Räddadeen liiiten sköldpadda från trottoaren o alla fötter, inte varje dag :)


Puss på ögat, <3
(ha överseende med mitt skrivande idag, är supettrött, natti)



Kommentarer
sofia

jisses min lilla pärla! du ser ut att ha det toppen och jag hoppas det stämmer :) <3

2011-04-28 @ 13:32:19
URL: http://avsofia.spotlife.se
Malin

Låter toppen! Har du redan hunnit ta körkort? :O Du får guida runt mig någon gång tycker jag :D Puss å Kram

2011-04-28 @ 14:36:34
maria

åh, fina bilder! allt ser så himla bra ut! (sköldpaddan är söt!) <3

2011-04-28 @ 22:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0