I am living in America

Bethesda.
Denna stad är så sjukt fin. För det är verkligen en stad, trodde det skulle vara som ett område, typ som Malmslätt. Nej då, träden blommar i alla möjliga färger och vi hade väl närmare 30 grader varmt idag. Åkte till Original Pancake House i morse tillsammans med den tidigare Au Pairen. (Ni vet, min värdfamilj är fortfarande i New York, o kommer hem imorgon, spännande). Men ni som känner mig vet att jag inte gillar pannkakor, men detta var amerikanska helt galet goda pannkakor inte alls som svenska sladdriga pannkakor. Så en sak som jag kommer gilla här :)
Efter det åkte vi runt lite och kollade in barnens skolor och sedan vidare till "the mall". Köpte mina första converse här i staterna (vita låga), och fler lär det bli :)


Chokolate chip pancakes

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

MÖMS!

2011-04-24 @ 14:23:30
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0