You got what I want

Jag har inte berättat något om min avskedsmiddag/fest som jag hade för mina fina vänner för nästan en vecka sedan än. Vet att det nu borde vara snack om packning, flygbiljetter och skypesamtal med värdfamiljen. Men eftersom jag är seg med bloggeriet får vi ta en sak i taget. I tur och ordning.

Avskedsmiddagen spenderades med Linköpings topp 12. Det åts lasagne, pratades och öppnades paket. Fina bilder på mina vänner, bikini, och blommor.
Efter några timmar drogs Systrarna Graaf igång med "You got what I want", och jag kom på precis varför jag kommer sakna er alla så mycket. Ni är fantastika och ni gör mig glad. Skönt att jag vet att ni väntar på mig när jag kommer hem igen, var ni nu än finns i världen om ett år :) Love you all! <3

Har fixat idag, och nu är mycket av packningen i väskorna och jag är nöjd. Fixar nog vikten trots allt. Peppar, peppar...
Är mest nervös för alla papper som ska med, vill INTE glömma något så viktigt som viktiga papper när jag ska resa till USA, så fokus nu Cornelia.

Ikväll ska jag skypa med min blivande värdfamilj! Spännande :) Blir så sent som tolv i natt för mig, men är det tidsskillnad så är det.

Förövrigt har jag även ändrat headern som ni ser... Vad tycks? Lite missmatch med bakrunden(?), men orkar inte fixa det nu.







Puss på ögat, <3 (2 hela dagar kvar nu) wiowiii!


Kommentarer
Hojjen

åh, spännande med skypesamtal :D

feeejn header med! och tusen tusen tack för den fina middagen :) <3

2011-04-15 @ 20:49:05
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0