So, think I'll move to New York City

Just kidding!
Men ni skulle bara veta hur HÄFTIG denna stad är. Satt bokstavligt talat och gapade när vi körde in i New York. Kan verkligen inte förklara hur det kändes. Men tja, det ser ut som på film!
Vi åkte en busstur genom staden med en grym guide som kunde varenda liten vrå av New York. Han pekade bl.a. ut områden där kändisar som Mariah Carey, Whitney Houston, Jay Z och många fler bor eller har bott- coolt.
Vi såg tiptop-sevärdheter som Times Square, Empire State Building och Frihetsgudinnan. De visade även var World Trade Centre hade stått och var de skulle bygga upp det nya :)

Tiden i New York rusade förbi så när det sedan blev dags för fritid i staden, så var det dags för mig att träffa värdfamiljen. NERVÖS! 
Hade jag inte alls behövt vara för det gick jättebra! :) Imorgon åker jag till Bethesda, Maryland och mitt nya hem (för ett år). Can't wait. 




Miss you all.
Puss på ögat, <3 



Kommentarer
karin

så himla fränt !!

längtar tills i sommar :D

ha det gött <3

2011-04-22 @ 17:09:01
Caroline

låter fantastiskt min vän!

klart du kommer att få min nya adress sen, flytten till platensgatan går redan nästa helg! pirrigt :D

2011-04-23 @ 09:50:53
URL: http://carolinelindbloms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0