Oakdale, New York

Framme! Mina vänner, jag är framme i New York. Resan gick som smort förutom att vi fick springa genom Londons enorma flygplats när vi plötsligt hörde att vår flight ropades ut som "final call". Framme på Au Pair skolan drabbades väl i stort sett alla Au Pairer av jordens jetlag så vi gick o la oss tidigt. Klockan var väl 9.00 pm här men då ska ni veta att klockan var 3 på morgonen dagen efter hemma i Sverige. tänk nu på tidsskillnaden är ni gulliga! Ni är 6 timmar före mig numera! Så, Au Pair skolan är bra. Många trevliga Au Pairer från hela världen. Vi har fullt upp hela dagarna med classer som startar 8.15 am och som slutar 6.00pm, pust. Just det, vi delar rum också. Jag delar rum med en tysk tjej som också ska till Maryland. Trevlig. Idag var vi ett gäng som fick presenter ifrån våra värdfamiljer, jag var en av dom. Så gulliga! :) På torsdag drar vi till New York City, EXITING! Puss på ögat, <3


Kommentarer
Ellen (från gökshult)

Fattade nog inte riktigt att du skulle åka förrän du gjort det, hade ju varit roligt att träffats innan men vi får helt enkelt ta det när du kommer hem :D Så får jag höra om ditt stora äventyr!

Ha det superbra min söta vän :D puss

2011-04-20 @ 10:46:51
B1 & B2

åh vad kul! :D hoppas presenten var nått fiiint :) imorgon ska vi inviga linneas balkong med lite mat, vin och utgång. åh vad vi önskar att du vore med! :) men du får säkert minst lika bra, om inte bättre i NEW YORK ;D pusssssssss <3

2011-04-20 @ 21:39:52
maria

låter helt perfekt i mina öron! :) njut av livet i New York! saknar dig <3

2011-04-20 @ 22:21:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0