I got two tickets and a dream

Allt pappersarbete är klart! Internationella körkortet kom i veckan och då blev det plötsligt verkligt att jag skulle iväg.
Om en vecka är jag i New York. Har flygit över Atlanten för att spendra ett år som Au Pair. Är sjukt glad över att få flyga tillsammans med två andra Svenskor, taggeli tagg. I New York blir det Au pair skola i fem dagar sedan bär det iväg till Washington DC, där jag ska bo med min värdfamilj som består av en mamma, en pappa, en tjej på sju år och en kille på 3,5 år, samt deras hund :) Kommer förhoppningsvis bli "året i mitt liv", can't wait!

Lovar att jag ska bli mer aktiv här på bloggen om Au Pair livet, men just nu spenderas störst del till förberedelser och middagar med vänner och familj.


Järngänget kramade jag hej då till i tisdags. Love You.

Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0