Det blir en Au Pair blogg.

9 dagar kvar, det är ensiffrigt. Hur häftigt?
Jag och mamma har sovit på hotell och varit på spa.  Ett par värdefulla mamma-dotter dagar. Vi åt mat, drack vin, bubblade bubbelpool, gick promenader och fick ansiktsbehandling, härligt.

I onsdags var det förberedelsemöte inför kommande Au Pair år. Blev supertaggad. Är så inspirerande att prata med andra eller blivande Au Pairer. Can't wait!!!!!!!

Så vad gör jag mina sista dagar i Sverige? 
-firar Emelies och Annas 20 årsdagar på kniv&gaffel ikväll.
-har hejdå middag med mina fina kompisar imorgon.
-påbörjar packningsallvaret på söndag.
-måste klippa mig någon dag i nästa vecka och färga slingor.
-jobb tisdag och onsdag hittills
-middag med mormor o morfar
-packa packa packa
-umgås umgås uuumgås
-firar Linnéas 20 årsdag
-avskedsmiddag med släkten nästa lördag
-sedan fila på packningen, och åka mot arlanda.

Fullt upp?
O ja.

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

9 dagar?!?!?!?! stööööört vad tiden går fort. jag ska passa på att njuuuuta i nio dagar nu. Jag kommer sitta som ett plåster på dig ;) <3

2011-04-08 @ 16:32:10
URL: http://aannahooj.blogg.se/
sofia

sv: tack kära du :') <3 såklart det bara är för nu, känns ju bara så underligt.. Ses ikväll, då ska vi kramas <3

2011-04-09 @ 14:19:49
URL: http://avsofia.spotlife.se
sofia

sv: ja, det är verkligen blandat nu. shit alltså..!



Men du kommer få det grymt älskade gumma , im sure . Men sakna dig kommer jag göra som tusan <3

2011-04-12 @ 23:44:58
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0