23 hours

Grattis till min fina Linnéa som fyllde 20 år, ehm... (igår blir det om jag kollar på klockan.) Åkte till henne tillsammans med Hojjen idag och lämnade över ett stort fint paket innehållande en tavla. Kul att röra någon till tårar ibland.
Spenderade några timmar kvalitetstid med favoriterna, innan det bar hemåt för avskedsmottagning med släkten.

Hur trevligt har man inte med min släkt vill jag bara säga. Gulletussar hela högen och jag kommer sakna allihop, mycket. Vi åt god mat, pratade mycket USA, fick lite presenter (stort TACK), och mamma och pappa överaskade med en enorm USA-tårta, SNYGGT!
Jobbigt med hejdåande i slutet, men det var visst sånt som ingick i detta äventyret- bittersweet. Fick dra fram en av mina lillkusiner under trappen när de skulle åka hem.
Gulleplutten ville inte åka hem :')
Men titeln hörni, 23 timmar kvar tills klockan slår över till avresedatum. Häftigt.



Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0