When violet eyes get brighter

En ledig dag som börjades på vårdcentralen. Har väl varit där en sådär fem gånger i hela mitt liv och nu är jag nästan stammis där med tre gånger på två veckor. Vilka kanonöron jag har, och dyra lär dem bli med, grejt!
Kompenserade upp morgonen med en lunch med Linnéa som hade ett par timmar till övers mellan sina två jobb, vilken arbetsmyra va? :)

Imorgon blir det utbildning med jobbet, och sedan ett morgonpass på fredag. Helgen hoppas jag spendera med dem bästa, och något kul ska vi göra. Känner att det kan behövas, så våga inte jobba i helgen folk, Cornelia behöver er! ;) <3

Did my words not come out right?

Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0