I Guess It's Half Time

Tänker inte krångla. Jag har jobbat hela helgen och därför är det fredag för mig idag och inget annat. Imorgon ska jag vara ledig för hela slanten och SOVA, så våga inte väcka mig förrän jag vaknar ;) Nevars, hittar gärna på något men absolut inte för tidigt, s å  d e t  s å.

Har ni föresten tänkt på hur blinda folk är i mataffärer? Jag var på Maxi idag och skulle köpa mjölk (vuxenpoäng?), och folk körde bokstavligt talat på mig med kundvagnarna bara för att de endast såg vägen fram till köttdisken. Jag menar herregud, lugna ner shoppandet ett steg va? :) En liten parantes bara, ;)



Run away, just to hide it all from you

Puss på ögat, <3


Kommentarer
ellen

ni som läser,ni fräser. ni som komenterar ni regerar!<3

2010-10-21 @ 18:29:04
URL: http://ellllllen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0